понеділок, жовтня 02, 2006

два тижні

отож... два останні тижні я провів на денному стаціонарі.
"що це? хто це?" волають маси

не хвилюйтесь маси - ось вона правда - нецензурована і некастрована
отож... з діагнозом - "гіпертонічний криз" мене "поклали" в 4 міську терапію, що на Мушака.
з діагнозом "гіпертонічна хвороба 1 ст. кризовий перебіг" звідти виписали
=:-)

не думаю, а знаю - варто було віднайти тиждень часу минулого чи цього року і відпочити. Тоді б до лікарні справа не дійшла.
А так... два тижні я рахував не теплими днями на оксамитовому березі, а за кількістю пост-інєкційних дзюрок в дупі. Як то кажуть - за дурною головою і дупі немає спокою.


"що далі?"
буду приймати і надалі ліки. приблизно ще з пів року. далі-обовязково регулярно брати відпустки, мінімізувати навантаження і нервації.
навіть спеціатєльні пігулки мені прописали - для стабілізації нервового фону

"що тепер?"
тепер ще слід знайти два-три нестресованих нейрони і перекласти на них всі відкриті питання по будові.

"між іншим"
в палаті зі мною лежали
пан А - працює в нафтогалузі. Робота нервова. Тиск 240/110
пан Б - працював з хімією. пневмонія
пан В - гіпертонія. серце. два роки тому втратив сина в автокатастрофі.
у всьому зневірений.

1 коментар:

Анонім сказав...

То коли ти мене везеш рахувати теплі дні на оксамитовому березі? ;)