четвер, грудня 29, 2011

Плей стейшин

Мій перший спогад про компютерні ігри летить десятки років назад. Тоді тато взяв мене на роботу в обласний обчислювальний центр і завів у зал, де на величезних монохромних моніторах дорослі дядькі грали в щось на подобу Зоряних Воєн.

Потім в мене з’явився ZX Spectrum. Медична вата і спирт в прозорій баночці ставали в нагоді кожного разу коли бруднилась головка магнітофону. Доречі, завдяки cпільноті шанувальників Spectrum, його спадщина доглянута і загальноступна [1]. З моїх улюблених: Tutankhamen, Highway Encounter, SimCity, Saboteur, Bomb Jack

Коли настав час Nintendo, нам було дуже сутужно. Одного разу мама купила мені важкі чорні зимові черевики і по-дорозі додому розплакалась і просила вибачення, що немає змоги купити кращі. До дому залишалось кілька хвилин, мама плакала і поправляла мій шалик, я стояв і дивився на засніжену станцію Личаків і запевняв маму що черевики класні і вони мені дуже подобаються. Насправді вони добряче протікали, але я пам’ятаю їх як одні з найулюбленіших.

Ну а потім – неперервним мазком – шкільні Пошук-2, 386 DX, K586, Pentium3 і тільки 2-3 пам’ятні гри – Warcraft, Starcraft, Prince of Persia. Шутери були завжди на крок попереду мого заліза і в режимі “розкадровка” приносили мало задоволення :)

Сьогодні в мене є PlayStation3 і 46’ екран. Після залипаючих герконових клавіатур, зелених монохромних моніторів і монофонічних магнітофонів з касетами - це витвір мистецтва! Кожного разу коли вмикаю її - шукаю того хвилювання, з яким колись тримав 5’ дискети чи протирав спиртом головку магнітофону. Таких моментів – одиниці, і я вчусь цінувати їх. Щиро рекомендую - Shadow Of The Colossus.

З часу мого дитинства світ ігор змінився – шутери стали реалістичними і дійсно кривавими; ігри виманюють реальні гроші за віртуальні послуги як-то заміна масла, чи закляття; мільйони людей поповнюють шеренги MMO WoW чи SWOR.

Дуже скоро мій син почне цікавитись іграми і переді мною стане непросте випробування — як розставити наголоси, щоб за смартфонами і плейстейшинами він мав справжніх друзів і справжні захоплення?

Щастя Нам!

[1] http://www.worldofspectrum.org/

Немає коментарів: