суботу, грудня 17, 2011

холідейс

Думаєте я розкажу про чудовий святковий настрій, розпродажі, привітних сусідів і премію на роботі? Фігі! Думаєте я зупинюсь на сварках про заштовхування ялинки в машину і вибору іграшок? Фігі! Я скажу правду! І нехай до неї недопишеш ".com", але вона така щира і прозора, що кожен поглянувши тверезим поглядом в дзеркало підтвердить її.

За останній місяць в метрополітені я зустрів двох божевільних - один вів розмову з двома невидимим співбесідниками, а інша втікала від таргана розміром з чау-чау.

Минулого тижня чоловік на автобусній станції сварився з розкладом і врешті драматично відхаркавши всю злість побіг назад до метро.

Вчора, зазвичай мирні, канадійці мого району повилізали з машин і влаштували бійку посеред вулиці - вирішували до кого привітніший світлофор.

Сьогодні видався дуже довгий днем: зранку ми поговорили з Україною, потім вибрали ялинку, купили до неї прикраси, герлянду і все це поставили вдома. Але ж яким непростим був процес. Скільки разів за сьогодні я підносив руки до небес і шукав в них тлумачення моїй інвертності?! - мене ніхто не розуміє!
Мій син здається не почув жодного мого слова. Моя дружина здається чула все, але зміст який _я_ вкладав в слова і речення сприймався задом-наперід!

Я розумію божевільних - спокійно і без бою, віддавати 55% своїх доходів на утримання бездомних наркоманів і пристаркуватих мультимільйонерів - може тільки сповна божевільна людина! Я розумію безвихідь людей, які шукають розради тут і зараз. Мало того що по-вуха в боргах, то ще й оточуючі чекають подарунків [1] .

Я щиро вірив що сварки це уділ розумово-відсталих... і що, тепер треба міняти віру?

Щастя Вам!


[1] - Канадійці і банки, або віддай 40% доходу на обслуговування боргу
https://www.theglobeandmail.com/globe-investor/personal-finance/household-finances/record-high-household-debt-in-canada-triggers-alarm/article2269210/

1 коментар:

Unknown сказав...

А ті хто працює в Гугл, жаліються що їхні 30-и дюймові монітори заступають їм вид на гори :)
Ти давно не був в Україні ;)
Веселих свят!