середу, грудня 28, 2011

Ліпосакція


Вперше жирову складку на своєму животі я помітив 2 роки назад. Це сталось якраз після всіх катавасій з будівництвом, переселенням і народженням Яреми. Я ніскілечки не переймався цим бо розумів наскільки кожна жирова клітина мого організму хоче відпочити від стресу.
На певний час відомі зміни місця проживання з однієї сторони і викликаний цим стрес з іншої законсервували цей статус кво...

Аж до минулого місяця – коли я переглянув фільм “Zindagi Na Milegi Dobara” [1] і зрозумів – я хочу мати таке ж тіло як Hrithik Roshan!
Тепер я ще натхненніше роблю ранкову зарядку, а сьогодні навіть 20 хв бігав по-району. І нехай мої зимові канікули закінчаться за декілька днів, я знаю що пробіжу ще не один кілометр, і скину ще пару грам з тих 250 які розтеклись по моєму пресу як смалець по пательні.

А на закінчення, любі мої, хочу сказати:
не зарікайся проти ліпосакції, бо то хоч і дорого, зате кошерно!

Щастя Вам!

[1] Прекрасний фільм про сонце, вино і ті хвилини з яких складається життя :)


Немає коментарів: