неділю, травня 27, 2007

Стенд

В суботу ми поїхали на стенд. Він розташований за Янівським цвинтарем і складається з 4 ділянок для спортивної стрільби - 2 кругової, 2 - стандартної.
Це була перша проба порохом для нашої фузеї, і правду кажучи я трохи переживав як все пройде - чи щільно прилягатиме запірна колодка до казенної частини, як себе поведуть замки.
Нащастя все пройшло успішно - разом з дружиною ми вистріляли пачку спортивних 12х70 і збили половину від всіх тарілок. Вдома я правда ще годину чистив і полірував стволи, що зрештою дозволило мені перечекати прибирання квартири :)

Трохи про сам стенд. Цього року його почали відновлювати - привели в порядок адміністративну будівлю, поремонтували обладнання, подбали за газони, помалювали щити, таке інше
Звичайно багато ще слід зробити, але я вірю що з притоком користувачів це буде легше.
Вартість послуг стенду:
1.3 грн = тарілка
1.5 грн = патрон
Разом за один постріл = 2.8

Це вигідно вирізняє Стенд від Бухти Вікінгів, де постріл це 5 грн. Крім того, на Стенді з вами безоплатно працюватиме інструктор, котрий даватиме дієві поради і підкреслюватиме ваш прогрес. Якщо відпочиваючі приїздять без своєї зброї - її надає Стенд. Це спортивні ТЦ, в порівнянні з якими моя ИЖ-27М просто запорожець
:)

Графік роботи:
робочі: Вівторок-Неділя, 9:00-17:00
вихідний: Понеділок


Немає коментарів: