Число "7" в європейській культурі несе позитивне навантаження. Приємно що звіт за цим номером є багато в чому знаковим.
Новина №1 - напрямком безпілотних систем зацікавилась моя кафедра. Спільними зусиллями ми розроблятимемо систему планування роботи більш ніж одного безпілотного апарата в умовах сильно пересіченого рельєфу (по-простому у фйорді). Це неабияке визнання наших успіхів! І звичайно ж - колосальний досвід для студентів і дійсне новаторство!
Решта напрямків розвивається рівномірно:
- дописаний і протестований автопілот версії 1.5;
це такий ступінь готовності де вже є солідне напрацювання, але ще чимало відділяє від промислової якості
- інерційна система пропаяна і ми знімаємо дані з перших 6 датчиків (гіроскопи х3 і акселерометри х3) та GPS
- дописаний і протестований тракт:
<інерційна система>-<плата зведення>-<головний бортовий комп"ютер>-<бортова антена>-<наземна антена>-<граундстейшин>
- значно вдосконалений OpenGC - тепер в ньому повністю реалізована підтримка акселерометрів та інтенцій автопілота; також ведеться робота по відображенню в навігаційному вікні карти місцевості та переході на швидший графічний енджин
- написаний зручний планувальник маршруту на основі Google Maps
Приємно що нашим проектом зацікавився ще один інженер-електронщик, і якщо його ентузіазм не згасне завчасно, то в нас з’явиться система виведення парашюту.
Дещо буксують справи з рештою датчиків (барометри, вольтметри, магнетометри) і зі зворотнім зв'язком від бортового комп'ютера до сервоприводів.
На закінчення хочу сказати, що це останній звіт написаний на теренах Львівщини. Наступний планую з Канади.
Щастя Нам!
неділю, жовтня 10, 2010
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар