пʼятницю, жовтня 08, 2010

тінь

Було пасмурно і вітряно, коли я зайшов в перукарню. Жовтневі 10 годин 30 хвилин це значно ближче до холодного осіннього світанку ніж до спекотного літнього полудня. Лампи були погашені і приміщення сповнило тьмяне ранкове світло. Було тихо. Я був єдиним клієнтом і сів на крісло поруч з вікном. Сонце освітило ліву половину обличчя. Права була занурена в тінь.
Це вперше я так побачив свою неголеність - проміння переломлювалось і губилось між волосинок, але здавалось - висвічувало кожну з них. На якусь коротку мить обличчя стало порепаним і огрядним. І це було таким контрастом з правою стороною - де тінь все згладжувала і вирівнювала.
А ще - зморшки. Ніколи не думав що вони такі глибокі і тягнуться вздовж всієї щоки. Ще трохи підняв очі і зустрів власний погляд - а потім помітив мішки під очима.
40 хвилин проведені в перукарні розтормосили мене. Вдома я першим ділом поголився, а потім поїхав і купив крем проти зморшок. Крему під очі не знайшов, тому відклав його купівлю до відвідин duty-free наступного тижня. Виявляється чоловічої косметики не таке вже й велике розмаїття.

Щасти Вам!

2 коментарі:

Andriy Kit сказав...

You are correct. There is no big choice. The best one for men:
http://www.lancome.ca/_en/_ca/men/welcome_diagnosis.aspx

p.s. Welcome to 30+ club :).
p.s.p.s. Note: There is no duty-free store here, when you ENTER Canada!!!

vovsad сказав...

зморшки - то шрами які наробив час.. а шрами прикрашають же ж, нє? :)