пʼятницю, листопада 14, 2008

Harry Potter vs. Jedi

Дружина захопилась Гаррі Поттером і пригодами потойбічних сил. Свої переконання я не змінюю, і тому вчора між нами відбувся диспут - хто крутіше - маги типу Дамблдора чи орден Джедаїв (долучайтесь до дискусії в голосувалці).

Мої аргументи зводились до наступного
- Сила (як Force) це концептуальне начало Всесвіту і для її опанування потрібно значно більше ніж видусити з себе поттерівське "круціо сіленсіо"
- Джедай здатен керувати Силою і без Світлового Меча, тоді як учні і випускники Гоґвортса не здатні і двох кроків пройти без тієї фалоімітаторної палички яку вони епіліптично тримають в руках
- В світі Джедаїв зберігаються фундаментальні закони фізики (хоча б закон збереження енегрії і маси), тоді як Гаррі-Аферист-з-Одеси зникає тут, щоб зявитись там
- Джедаї це республіка і закон, Гаррі Потер і магія - це середньовічне мракобісся

Дружина мене (як завжди) взула
Сьогодні я не в змозі повторити всю викладку чому Гаррі і інші сюсі-пусі з Гоґвортса такі суперові, але в загальному це описувалось так
- ти Магл, і тобі не дано осягнути всю глибину цієї повісті
- Нащо сила, якщо є закляття - значно доступніший засіб впливу
- "сіленсіо!", "сіленсіо!", "закляктус!"

6 коментарів:

Unknown сказав...

Хто може - проголосуйте ще пару раз за те, що Гаррі Поттер - рулєз. Це ще раз доведе, що джедаї так боялись Гаррі, Дамблдора і всієї їхньої братії, що навіть побоялись посунутись на Землю. Я сама проголосувати не можу, бо Богдан вже майже звязав мені рукккккккккииииии...

Andriy Babala сказав...

Мушу приєднатися до Богдана і проголосувати за Люка.
До тепер не можу зрозуміти світове запаморочення від Поттера.

Хай буде з Вами Сила...

Unknown сказав...

Я вважаю що Люк нащадок Моріхейа Уесіби.
Тому треба голосувати за Люка!

Анонім сказав...

В мене запаморочення Гаррі Поттером сталось тільки після того, як я почала читати книжку. Після фільму враження однозначно, що не такі сильні.
А голосувати за Поттера варто навіть тому, що він встигає заклясти будь-якого свого ворога, ще до того часу як останній витягне свого меча...
У двобої Люк vs.Гаррі однозначна перевага за Гаррі.

Yaroslav K. сказав...

Я за Джедаїв! Nothing beats da'force! Всім дивитись сюда і не суніватись - http://www.youtube.com/watch?v=X7RGuWAEi2g
Доречі, можна уявити собі протистояння spiderman vs Jedi. Якшо в когось сумніви вам сюди - http://www.youtube.com/watch?v=8e0cS6ENqZM&feature=related

Bohdan Mushkevych сказав...

результат голосувалки

в сечі Майстра Йоди більше магії, ніж в цілій школі Гоґвортс

7 (46%)

Гаррі Поттер - послідовник Лорда Сітіуса і його мета - кинути тінь на орден Джедаїв

5 (33%)

Гаррі Поттер і його братва - реінкарнація Тимура і його команди

3 (20%)

Гаррі Поттер - рулєз

5 (33%)