вівторок, лютого 19, 2008

Hauptsturmfuhrer

невпинно наближається 21 березня - останній день в ролі Sturmscharfuhrer SS.
з 25 березня 2008 року я стаю Hauptsturmfuhrer у Львівській філії компанії Global Logic

на запитання "чому" спробую відповісти однією фразою "мене перестали чути". неможливість реалізувати себе, свій потенціал зумовила накопичення негативу. щоб запобігти деградації я прийняв рішення піти.

чим я займатимусь на GL?
Перше! - це створити команду
Друге! - взяти декілька проектів і курувати їхнє виконання
Третє! - відчути давно забуте задоволення від роботи
:)

хочу подякувати людям з якими провів в проектах останні 4 роки. Ви справжні професіонали і чудові люди.

ми ще не раз перетнемось в житті - я буду чекати такої можливості
про кожного з Вас понесу найкращі спогади!

9 коментарів:

AMA сказав...

Нехай тобі щастить на новому місці :)!
Головне це, мабуть, не втрачати бажання досягнення нових висот і не пускатись на самоплив, тому вітання і ще раз вітання :).
А зміни це завжди на краще, це новий етап у житті, нові знайомства і купа нових, позитивних вражень.

Roman LuVR сказав...

крізь сльози бажаю успіхів на новому місці ( ;) ), ти для мене був невідємною частиною цього тіму, і людиною, яка давала мені трейнінг таски, коли я на СС тільки приходив. тому це як маленький переворот світу, але твої 3 пункти на диво вмотивовані , успіхів!

Yuriy P сказав...

Успіхів! Ми будем скучати за нашим духовним наставником і агітатором в мисливці :-)

Unknown сказав...

Які люди йдуть... Завдяки тобі я став прихильником НАТО! :) І взагалі з ким тепер Роман буде бігати по коридорам і обливати з оприскувача водою?!

Andriy Babala сказав...

Богдан, всього тобі найкращого.

Ти був одним з моїх(наших) менторів який дуже багато нас навчив. Велике Тобі спасибі. Сподіваюся, ти реалізуєш свій потенціал на новій посаді по максимуму.

Питання:
А якщо я запишуся у мисливці - ти не підеш? А якщо ми всім тімом запишемося? ;)

Halina сказав...

"Людина в житті має право лише на одну помилку. Цю помилку ти вже зробила сьогодні." Тепер ти розумієш, якими безглуздими були ці останні твої слова мені, коли йшла я?
Насправді життя тільки починається. Ти став вільним, а вільною є не та людина, яка вжилася в одному колективі і вміє знайти спільну мову будь з ким із свого високого теплого місця, а той хто працює ефективно і вживається будь з ким у будь-якому місці, бо він професіонал та знає яка в нього ціль.
Сьогодні ти робиш великий крок вперед - ти долаєш свій страх і все в тебе вийде, бо ти крутий пацан ;).

Andriy Kit сказав...

Здивував! Приємно здивував. З Юрою Гарбузюком ти вже друга людина, яка з мого оточення йде з СофтСерве за останній місць. Йдуть дісно професіонали. Ти, безперечно, молодець, що вирішив спробувати щось змінити і знайти собі нове місце, яке дай Боже, дасть тобі більше свобод та можливостей реалізувати себе. Нажаль на SS ти дійшов до рівня, для реалізаціїї якого потрібне місце керівника... нажаль - всі місця зайняті. Результат ти написав сам :). Керівництво зробило ставку на певних людей а більше їм і не треба... тому і стають такі люди, як ти не потрібні. але то філософія і не проблема Серву... так побудований business :) і капіталізм :). Головне вчасно зрозуміти коли, куди і з ким рухатися далі! Бажаю тобі удачі і везіння у всіх добрих починаннях. ВСЕ БУДЕ ДОБРЕ!

vovsad сказав...

Хех. Маладец. Успіхів. Всяких і у всьому.
Цікаво буде почитати про враження після зміни роботи.
І раз залишився ві Львові - значить таки ше покаємося колись по Кайзервальді.. ;)

Vov@ сказав...

Чесно кажучи не сподівався що ти все таки вирушиш у пошуки :).
Бажаю шоб на новому місці тебе зустрів привітний колектив, цікава робота і гідна винагорода!

Лети і досягай нових висот, але не забувай з свого страшно-названого місця ("Hauptsturmfuhrer") деколи заглядати до нас маленьких ;)