пʼятницю, березня 16, 2007

проти системи

спір за межу. мабуть споконвічна проблема
але в пустомитівському районі вона вирішується по-особливому.

міліція і сокільницька сільська рада це єдиний організм, який вочевидь розпилює земельні гроші і бюджет. я такий дорослий, а не збагнув цього відразу.
як і не збагнув, що право приватної власності це вього лиш декларація. а конституція це папір.

я вже не дивуюсь що мої друзі не читали конституції - в українських реаліях - це не вартує витраченого часу.

так от, голова, заступник, дільничий міліціонер і земельна комісія змусили нас взяти на себе обовязок оплатити неофіційну вартість земельного акту нашого сусіда - $200.
справа не в грошах. справа в тому що на нашій стороні справедливість, а на їхній - принцип "ви львівські, а він місцевий; ви молоді, а він старий; ви повинні поступитись"

заступник голови, в якого з рук їдять прокуратура і суди району звичайно в силах відмінити не тільки акт приватизації 9 річної давності...

......................

я скажу таке - ми добудуємо цю халупу до якось хатоподібного стану і мабуть тоді подумаємо де нам жити.
таким законослухняним громадянам як ми, жити в україні - це непривітлива перспектива.

1 коментар:

Roman LuVR сказав...

я не здивуюся, якщо того дідуся потім змусять платити ще раз... м-дя