понеділок, травня 29, 2006

Моя холостяцька вечірка

наближається... залишилось менше тижня
мені капец як страшно, але з моїми друзями навіть дружина не страшна!
=;-))

Отож хлопці зробили мені чудесний подарунок! Правду кажучи - про ТАКЕ навіть не мряв!
Чудовий день, чудовий вечір - просто заєбісто! І фантастичні спогади на решту життя!
Моїм друзям - ДЯКУЮ!

На початок були півтори години пейнтболу (чудеснійша ідея! сюпер просто!). Ми чесно вмирали за кусок шмати і підступно пострілювали один в одного з-за кута.

Після такої підготовки, знаючі люди подали мені декілька важливих уроків сімейного життя і, можна сказати, прочитали курс "молодого бойца". Це все подавалось в легкостравному виді до шашлика і звеселяючих напоїв.
Головна теза і висновок з командно-польових навчань наступна - жінка сіє непрогнозована легкозаймиста сутність, котра при неналежному догляді спричиняє більше клопотів як радості
А догляд як відомо повинен бути жорсткий, але справедливий
=;-))

Всім цим речам я "внімательно внімав". Що видно з фото, де сенсей Андрій тримає промову.
Користуючись нагодою хочу сказати - ніколи-ніколи тебе сенсей не підведу!

Потім був дощ і чалапання в болоті (все як за університетських походів в гори-зашибісно!)
Ну і додому я вернувся стомлений і щасливий як вимите слоненя!
=;-))

Немає коментарів: