пʼятницю, травня 05, 2006

Заява в РАГС


Ми (деталі нижче) подали заяву в РАГС (орган Реєстрації Актів феміністичноГо наСиля ).
Фото відкриває справжню сутність подій

Дозволю собі тільки коротку анотацію - день мого остаточного і законно ствердженого поневолення призначено на 06.06.06

Слабодухих і нумерологів прошу поки що не мліти.
Мені з тим жити і далі. Тепер мліти можна

А взагалі-то я знову оцінив масивність нашої бюрократичної машини - подачу заяв здійснють в міському РАГСі, в кімнатці, яка за розмірами трохи більша мого кльозету (де як відомо поміщається тільки унітаз, розгорнутий журнал, і на половину втоплена в стіну раковина умивальника. решта чекає в черзі перед дверима), а оплату приймають 2 кілометрами нижче (в такій самій мініатюрній ощадній каси з вічними чергами і зіпсованим повітрям)
і всю цю чудо-процедуру слід пройти за 20 хвилин, інакше вони (всі) закриються на обід або на "опрацювання поданих документів"

питається - як ми зуміли виплекати такого чудо-монста-бюрократа?

1 коментар:

Анонім сказав...

Ви собі не уявляєте, яка я рада за вас обидвох!!!! Ви така фантастина пара!!! І настільки один одному підходите - що по інакшому і не моглол б бути. Тішить, що справді
хороші люди таки знайшли один одного!!!!!!!
ВІТАЮ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!