розмах крил: 230 см
довжина фюзеляжу: 160 см
злітна вага: 3 кг
запас ходу: 20 хв

Як і слід було чекати - він закінчився незовсім контрольованим падінням. Після перших плавних розворотів літак різко набрав висоту і зациклився в мертвих петлях. Петля виглядала як піке з висоти 35-40 метрів до 5-10 і зворотній підйом.
Так от... в силу невстановлених причин відмовив рудер (руль напрямку), а спроби вирівняти апарат залишались спробами. Десь на 5 або 6 петлі ми зрозуміли що машина з кожною ітерацією просідає щораз нижче і впритул наблизилась до Кільцевої Дороги. Будучи людьми освідченими, з багатою уявою, ми прикинули яким буде лобове зіткнення розігнаного авто з пікуючим літаком. І стало нам страшно.
Пілота охрестили Нестеровим і пригрозили відлученням від церкви. Погрози спрацювали і через пару секунд і крихти везіння літак долучився до осінньо-польових робіт, прооравши 5 метрову траншею в 20 метрах від дороги.

(на фото: відкопаний артефакт, почищений і приготований до транспортування в тил)
Якщо вивести короткий підсумок - UAV з задуму перетворюється на реальність. Особисто я отримав просвітлення в питанні педантичності даної роботи. Навіть радіо-керований літак - і в це треба душу вкласти. А UAV (як система з елементами рефлексів) повинна бути просто взірцевою. В повітрі ні тобі pause, ні debug.
Щастя Вам!
5 коментарів:
Клас! Так тримати!
damn! you need to carry black box ))
congrants on ur first flight though!
keep up the good work! cheers
Ну що тут скажеш - молодці!
Нарешті, то, про що нам так довго розказувала партія, трапилося. Ура, товариші! Даєш наступну 5-річку за рік? Веперд, до світлого майбутнього :)
It is really amazing work! Respect for all team!
Дописати коментар